Dzielna Niewiasto i Boży Wojowniku!

Zanim wybierzecie „zbroję” idealną dla siebie, przeczytajcie.

Jesteśmy małą rodzinną firmą – pomożesz nam prowadzić biznes, jeśli zamiast zwrotu dokonasz zamiany. Z przyjemnością zaproponujemy Ci wymianę nieudanych zakupów na inne, bardziej pasujące produkty.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie pod numerem: 512856933

Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera czy doręczyciela – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
– imię i nazwisko
– adres e-mail lub adres do korespondencji
– nr telefonu
– wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
– data zakupu

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

[email protected]

Wygodna zbroja Kinga Lipczyńska, Wilcza góra ul. żwirowa 10B/4, 05-­506, NIP 5632202781

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Jeśli klient nie poinformuje sklepu w ciągu 14 dni o odstąpieniu od umowy, traci możliwość zwrotu towaru.  Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

[email protected]

Wygodna zbroja Kinga Lipczyńska, Wilcza góra ul. żwirowa 10B/4, 05-­506, NIP 5632202781

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.